مزاياي سيستم لوله پوش فيت

۱ بازديد

 

1- آب بندي كامل و دائمي :
نصب سيستم ساخته شده از پلي اتيلن مستلزم جوش دادن قطعات به يكديگر است. فرآيند جوش كاري پليمر ها اصولا نياز به دقت بسيار زياد دارد و محل هاي وصل نيز بايد كاملا عاري از گرد و غبار و چربي بوده و المنت حرارتي دستگاه جوش نيز مي بايد كاليبره باشد. عدم كاليبره بودن مي تواند جوش كاري را مختل ساخته و ضريب اطمينان كار را تا حد خطرناكي كاهش دهد. 

در مقايسه، سيستم لوله پوش فيت نيازي به جوش كاري ندارد لوله ها و اتصالات از طريق حلقه هاي آب بندي مخصوص كه در برابر تركيبات شيميايي مختلف بسيار پايدار مي باشند به يكديگر وصل شده و به طور كامل آب بند مي شوند و لرزش ها تكان هاي متعارف و يا نشست ساختمان هرگز آب بندي سيستم را مختل نخواهد كرد. 

2- سرعت و سهولت باور نكردني در نصب و اجرا :
وجود سوكت در تمامي اجزائ سيستم لوله پوش فيت نياز به جوشكاري، چسب و ساير عمليات مشابه را برطرف مي سازد  از طرفي تنوع بسيار زياد ابعاد و زوايا در اتصالات و هم چنين در اختيار بودن لوله هايي با يك يا دو سوكت در طول هاي مختلف انجام كار را با سرعت و سهولت باورنكردني ميسر مي سازد كه طبعا موجب صرفه جويي بسيار زياد در وقت و خزينه است.

3- عدم نياز به چسب، جوش دادن، و نظاير آن و كاسته شدن زمان و هزينه هاي اجرايي 

4- ايمن در شرايط آتش سوزي 

5- مقاومت بسيار زياد در برابر آتش سوزي ، ضربه و انواع و مواد :
مواد اوليه مورد استفاده در ساخت اجزاي متشكله سيستم لوله پوش فيت گريد خاصي از پلي پروپيلن مي باشد كه در مقايسه با پلي اتيلن داراي وزن مولكولي بالاتري بوده و در برابر آب داغ و آتش سوزي مقاوم است و سبكتر بوده و ضربه پذيري به مراتب بالاتري هم دارد . پيدايش ترك هاي ناشي از تنش هاي دراز مدت  (stress cracking) هرگز در قطعات ساخته شده از اين ماده اوليه مشاهده نشده و با توجه به ويژگيهاي شيميايي، حرارتي و مكانيكي لوله و اتصالات سيستم هاي لوله پوش فيت داراي دوام دائمي مي باشند. 

6- داراي صاف ترين سطوح داخلي، فاقد هر گونه مانع در برابر جريان :
دارا بودن سطوح داخلي كاملا صيقلي و نبود هيچگونه زائده اضافي در مسير جريان كه منجر به برطرف شدن امكان گرفتگي و انسداد مجاري و كاسته شدن از هزينه هاي نگهداري و تعميرات.

7- عدم تحميل بارهاي اضافي به ساختمان به دليل كمي وزن و نبود نياز به تقويت بخشهاي پذيرفته بار در ساختمان

8- قابليت انطباق و متصل نمودن اجرا سيستم و اتصالات ساير سيستم هاي قديمي اعم از پليمري و آلياژي :
سيستم push fit با برخوردار بودن از مزاياي منحصر به فرد داراي ضمانت دائمي بوده و تحولي اساسي را در مراحل طراحي و اجراي شبكه فاضلاب داخلي ساختمان ها پديد خواهد آورد. 

چند توصيه مهم براي اجراي سيستم فاضلاب لوله پوش فيت:
1- پاكيزگي را به عنوان يك اصل هميشه مد نظر داشته باشيد. حلقه هاي آب بندي يا همان اورينگ ها  و نيز داخل سوكت ها را به طور اصولي پاك و تميز كنيد و حلقه هاي آب بندي را مجددا در شيار سوكت قرار دهيد به نحوي كه لبه آن به سمت پايين باشد.
2- در صورت نياز به كوتاه كردن و بريدن لوله منحصرا از لوله بر استفاده كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.